Kérjen ajánlatot!
Hívjon minket!
Használt autó
Készlet ajánlatok

Ismerje meg részletesebben a MyT alkalmazás működését!

A MyT csatlakoztatott szolgáltatásokon keresztül autója folyamatosan kapcsolatban áll a külvilággal. Így Ön hatékonyabban és tudatosabban vezethet. A rendszer a lehető legegyszerűbben, legösztönösebben kezelhető, ám biztosan így is vannak kérdései. Mi örömmel válaszolunk ezekre.

 

Letöltések

MyT - Smart Connect Csatlakoztatott és Okos szolgáltatások aktiválása (Yaris Cross, AygoX)
MyT feljett légkondicionáló távvezérlés (RAV4 PHEV, Mirai, bZ4X)
MyT Csatlakoztatott Szolgáltatások aktiválása (autó tulajdonos)
MyT autó állapot megjelenítés és Őrangyal üzenetek
MyT vészvillogó távvezérlés
MyT műszerfali figyelmeztető lámpák
Bluetooth internet megosztás
Online navigációs csatlakoztatott szolgáltatások aktiválása
Útvonalküldés funkció használata
Autótól ajtóig funkció használata
Vezeték nélküli térképfrissítés
MyT egyszerű légkondicionáló távvezérlés (Yaris, Yaris Cross, Aygo X)
MyT Csatlakoztatott Szolgáltatások aktiválása (autó használó)
MyT autó távoli nyitás és zárás
MyT töltés távvezérlés
Karbantartási Napló – Ügyfél tájékoztató
WI-FI internet megosztás
Online navigációs csatlakoztatott szolgáltatások használata
Az autóra küldött útvonalak megkeresése
Az inkognitó mód bekapcsolása
Személyes adataim eltávolítása

Gyakran ismételt kérdések

 

Myt csatlakoztatott szolgáltatások:

Mik azok a Myt csatlakoztatott szolgáltatások?

A MyT csatlakoztatott szolgáltatások a MyT mobiltelefon alkalmazásból és a MyT Navigációs Multimédia szolgáltatásból állnak. Mindegyik részegység különböző funkciókat tartalmaz, amelyek biztonságosabbá és élvezetesebbé teszik a vezetést, autójában és azon kívül egyaránt.

A MyT alkalmazás révén a világ bármely pontjáról kommunikálhat autójával. Megtervezheti utazásait, megkeresheti, merre parkol autója, és megtudhatja, mikor esedékes a következő karbantartás. A Hibrid Vezetési Tréner funkció kielemzi az Ön vezetési stílusát, és elárulja, hogyan tudná csökkenteni hibrid járműve üzemanyag-fogyasztását.

A MyT Multimédia révén autójához csatlakoztathatja iOS vagy Android rendszerű okostelefonját*. Kedvenc alkalmazásait – mint pl. Spotify, Whatsapp, Audible, Google Térképek vagy Waze – biztonságosan használhatja menet közben, azokat a Siri vagy az OK Google hangvezérlésen keresztül kezelheti. A MyT Multimédia emellett hozzáférést biztosít olyan hasznos információkhoz, mint a valós idejű forgalmi tájékoztatások vagy traffipax-figyelmeztetések, és lehetővé teszi hasznos és érdekes pontok keresését a navigációs rendszerben. (Modellenként különböző lehet a szlgáltatások köre.)

Miért hozzak létre MyT fiókot?

Hozzon létre MyT felhasználói fiókot, és a MyT alkalmazásból, illetve az Én Toyotám ügyfélportálról kezelheti multimédiás rendszerét, és hasznos információkat, statisztikákat kapható autójáról.

Mi a különbség a MyT alkalmazás és az Én Toyotám ügyfélportál között?

Ugyanazzal az azonosítóval és jelszóval léphet be a MyT alkalmazásba és az Én Toyotám ügyfélportálra.

A MyT alkalmazásból a következő MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat használhatja:

• Saját autó keresés
• Útvonalküldés
• Autótól ajtóig
• Hibrid Vezetési Tréner
• Vezetési adatok és útvonal előzmények
• Autós emlékeztető
• Szerviztörténet (fejlesztés alatt)

Az Én Toyotám ügyfélportálon részletes tájékoztatást nyújt autójáról, valamint lehetővé teszi további szolgáltatások vásárlását és kezelését. A portálon keresztül az alábbi szolgáltatások elérhetők:

• Útvonalküldés
• Autós emlékeztető
• Szerviztörténet (fejlesztés alatt)
• Vezetési adatok
• Járműinformációk
• Felhasználói kézikönyv
• Térképfrissítések
• Felhasználói profil beállítások

A MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat másik Toyota gépkocsiban is használhatom?

A MyT alkalmazásba megjelenő szolgáltatások nagyrészt a jármű alvázszámához (VIN), illetve a jármű tulajdonosához kötődő szolgáltatások. Az alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásai csak az adott autóban vehetők igénybe.

A MyT Multimédia funkciók más Toyota gépkocsiban is használhatók, ha azokat aktiválták, illetve az előfizetés még nem járt le.

Családtagjaim is használhatják a MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat?

A MyT alkalmazásban a csatlakoztatott szolgáltatások adataihoz kizárólag az autó tulajdonosa férhet hozzá, annak ellenére, hogy az adott alvázszám (VIN) több felhasználói fiókhoz is hozzárendelhető.

A MyT Multimédia szolgáltatást bárki használhatja az adott autóban.
Az aztómhoz, úgy tudom elérhetőek a MyT csatlakoztatott szolgáltatások, de nem hiszem, hgy ezek aktívak volnának. Mit tegyek?

MyT csatlakoztatott szolgáltatások a MyT mobiltelefon alkalmazásból és a MyT Navigációs Multimédia szolgáltatásból állnak. Ez a két felület különböző funkciókat tartalmaz, azokat külön-külön kell aktiválni.

Ha nem biztos abban, aktiválta a MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat, ellenőrizze a MyT alkalmazásban! Kattintson a nyitóképernyő jobb felső sarkában látható fogaskerék ikonra! Lépjen be a ‘Beállítások’-ba, majd válassza az ‘Autó’ fület! Ha látja a ‘Csatlakoztatott szolgáltatások aktiválása’ opciót, az azt jelenti, hogy még nem aktiválta azokat. A MyT csatlakoztatott szolgáltatások aktiválásához keresse fel márkakereskedőjét!

Könnyen ellenőrizheti, hogy aktív-e a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatások. Ellenőrizze, hogy az alkalmazás nyitóképernyőjén megjelennek-e a legutóbbi utazás adatai!

A MyT Multimédia online navigáció csatlakoztatott szolgáltatások aktiválásához csatlakoztassa okostelefonját az autóhoz (Bluetooth vagy WiFi internet megosztás segítségével), majd nyomja meg a ‘Setup’ gombot! Itt válassza az ‘Online’ fület, majd a ‘Toyota Online’ opciót, és végül válasszon ki egy meglévő felhasználói fiókot! Adja meg MyT belépési adatait! A részletek megadásával kezdetét veszi a három éves ingyenes szolgáltatás. A MyT Multimédia előfizetés lejárati dátumát ellenőrizheti az Én Toyotám ügyfélportálon.

Ha jelenleg nem rendelkezik felhasználói fiókkal, közvetlenül autójából is létrehozhat egyet az ‘Új fiók’ opció segítségével.

Hogyan változtathatom meg MyT jelszavamat?

Változtassa meg jelszavát a MyT alkalmazásban! Kattintson a nyitóképernyő jobb felső sarkában látható fogaskerék ikonra, majd a ‘Beállítások’ menüre! Válassza a ‘Jelszó módosítása’ opciót, majd írja be jelenlegi és új jelszavát! Erősítse meg az új jelszót, és mentse a változásokat!

Ha elfelejtette jelszavát, e-mail címe megadásával újat igényelhet a belépő képernyőről.

MyT okos szolgáltatások

Mely járművekben érhetők el a Smart Connect szolgáltatások?

A TAS600 vagy MM21 multimédia készülékkel felszerelt autókban elérhetőek a Toyota okos szolgáltatások, mint például a felhő alapú navigáció vagy az intelligens hangvezérlés.

Mik a MyT okos szolgáltatások?

MyT okos szolgáltatások egyesítik a MyT applikáció és a MyT multimédia funkcióit. Mindkét felülethez konkrét szolgáltatások tartoznak, amik a vezetés biztonságát és a célállómáshoz való pontos megérkezést támogatják.

A MyT alkalmazással bárhol és bármikor kommunikálhat autójával. Smart Connect multimédiával felszerelt autójával az adott országban elérhető szolgáltatások függvényében az alábbi kényelmi szolgáltatásokhoz férhet hozzá: közterületi parkolóhely keresés, közterületen kívüli parkolóhely keresés, üzemanyag-töltőállomás keresés, valós idejű online navigáció és hangvezérlés.

Hány évig élvezhetem a MyT okos szolgáltatások nyújtotta kényelmet?

A MyT alkalmazásban az okos szolgáltatások 4 évig elérhetőek. Ennek a 4 évnek az adatforgalmi költségeit a Toyota fedezi. A MyT alkalmazás bizonyos funkciói működni fognak mind az okos, mind a csatlakoztatott szolgáltatások aktiválása nélkül.

Hogyan kapcsolhatom be az okos szolgáltatást?

A Smart Connect multimédiával felszerelt járműveknél az aktiválást elvégezheti a MyT alkalmazásban vagy az “Én Toyotám” ügyfélportálon. Könnyen beolvashatja a MyT segítségével a multimédia képernyőn látható QR kódot vagy megadhatja a szükséges adatokat manuálisan az alkalmazásban.

MyT alkalmazás

Mely platformok támogatják a MyT alkalmazást?

A MyT alkalmazás iOS és Android rendszerű készüléken is elérhető.

Elérhetőek a MyT csatlakoztatott szolgáltatások az autómhoz?

A MyT csatlakoztatott szolgáltatások az alábbi Toyota modellekhez elérhető:

AygoX
Yaris (2020. júliusi gyártástól)
Yaris Cross
Yaris GR ( 2020. augusztusi gyártástól)
Corolla 5 ajtós és Touring Sports (2018. decemberi gyártástól)
Corolla 4 ajtós (2019. januári gyártástól)
Corolla Cross
Camry (2019. februári gyártástól)
C-HR Hybrid (2019. októberi gyártástól)
RAV4 (2018. októberi gyártástól)
RAV4 Plug-in hybrid (2020. júniusi gyártástól)
Highlander (2020. októberi gyártástól)
Mirai (2020. novemberi gyártástól)
Toyota bZ4X
Hilux (2021. szeptemberi gyártástól)

Mennyibe kerül a MyT csatlakoztatott szolgáltatások használata?

A MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásai a vásárlást követő tíz éven belül ingyenesen elérhetők minden, a funkcióval rendelkező Toyota gépkocsi esetén.

A MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat több felhasználó is igénybe veheti egy konkrét autó esetén?

Sajnos nem. A MyT csatlakoztatott szolgáltatások a jármű alvázszámához (VIN), illetve tulajdonosához kapcsolódnak. A csatlakoztatott szolgáltatásokhoz csak egy felhasználói fiók férhet hozzá.

Meddig aktívak a MyT csatlakoztatott szolgáltatások?

A MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásai tíz éven át elérhetők. A Toyota tíz éven át átvállalja a MyT alkalmazásban található csatlakoztatott szolgáltatások biztosításával járó adatforgalom költségeit. Ugyanakkor a MyT alkalmazás a csatlakoztatott szolgáltatások nélkül is használható.

Mi a helyzet. ha használt Toyotát vásárolok? Elérhetőek lesznek a MyT csatlakoztatott szolgáltatások?

Ha olyan használt Toyota gépkocsit vásárolt, amely támogatja a MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat, keresse fel egy Toyota márkakereskedőt, és igazolja, hogy Ön a jármű tulajdonosa! Ezután aktiválhatja a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásait.

Hol találom meg a telefonomra telepített MyT akalmazás verzió számát?

Verziószám ellenőrzése:

A verziószám megtalálható a bejelentkezési képernyő alján vagy az alkalmazáson belül a “Fogaskerék” ikonra kattintva, a ‘Beállítások’ alatt, az ‘Általános’ fül legalján.

Azt javasoljuk, kapcsolja be a MyT alkalmazás automatikus frissítés funkcióját. Folyamatosan bővítjük az alkalmazás funkcióit.

Hogyan tölthetem le a MytT alkalmazást?

Nyissa meg az iOS App Store-t vagy a Google Play Áruházat, és keressen rá a “MyT by Toyota” vagy “Toyota MyT” kifejezésre! Az alkalmazás ingyenesen letölthető.

Hogyan hozhatok létre felhasználói fiókot?

Hozzon létre felhasználói fiókot közvetlenül a MyT alkalmazásban adatai megadásával!

Ezt követően a rendszer aktiváló e-mailt küld Önnek. Miután aktiválta a felhasználói fiókot, a MyT alkalmazás összes funkcióját használhatja. Ha ezen túlmenően a MyT csatlakoztatott szolgáltatásokat is igénybe kívánja venni, keresse fel márkakereskedőjét, aki az autó tulajdonosaként regisztrálja Önt.

Hogyan aktiválhatom az autómban a MyT csatlakoztatott szolgáltatásait?

Kattintson a nyitóképernyő jobb felső sarkában látható “Fogaskerék” ikonra! Lépjen be a ‘Beállítások’-ba, majd válassza az ‘Autó’ fület!
Kattintson a ‘Csatlakoztatott szolgáltatások aktiválása’ lehetőségre!

• Ha a ‘csatlakozás folyamatban’ üzenetet látja, kétszer használnia kell az autót (legalább 10 km/óra sebességgel haladva), mielőtt használatba vehetné a csatlakoztatott szolgáltatásokat.
• Ha a ‘Kérjük, vegye fel a kapcsolatot egy Toyota Márkakereskedővel!’ üzenetet látja, keresse fel márkakereskedőjét, és igazolja, hogy Ön a jármű tulajdonosa!

Miért látom a MyT alkalmazásban azt az üzenetet, hogy keressem fel márkakereskedőmet?

Ha a MyT csatlakoztatott szolgáltatások aktiválásakor a MyT alkalmazásban megjelenik a ‘Kérjük, vegye fel a kapcsolatot Toyota Márkakereskedőjével!’ üzenet, ez azt jelenti, hogy a jármű átvételekor nem állították be e-mail címét a tulajdonos címeként. Fel kell keresnie márkakereskedőjét, és igazolnia kell, hogy Ön az autó tulajdonosa.

A MyT alkalmazás azt jelzi, hogy várnom kell az aktiválásra, pedig a felhasználási feltételeket és az adatvédelmi tájékoztatót is elfogadtam.

Az aktiváláshoz két alkalommal legalább 10 km/óra sebességgel kell haladnia autójával. Ezt követően a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatások aktívvá válnak, és megjelennek az alkalmazásban.

Mikor férhetek hozzá a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokhoz?

Ezekhez bármikor hozzáférhet. Amint leállítja a motort, a rendszer elküldi az autó adatait az alkalmazásnak. A motor leállítását követően megtekintheti a legutóbbi utazás részleteit. Az adatok küldéséhez mobil adatszolgáltatásra van szükség, ezért a földfelszín alatt nem biztos, hogy működik.

Nem találom az összes utazásomat a MyT alkalmazásban. Hol keressem őket?

A ‘Szolgáltatások’ felületen válassza a ‘Vezetési adatok’ opciót! Válassza az ‘Összes út’ lehetőséget! Ekkor megjelenik az összes korábbi utazás. Az ezekre vonatkozó vezetési adatok megjelenítéséhez kattintson rá a keresett utazásra. A legutolsó utazás részletei a “Kezdőlap” felületen is megtalálható.

Nem működik az "Útvonalküldés" funkció. Az úti célokat nem tudom navigációs rendszerembe továbbítani. Hogyan módosítsam a beállításokat?

MyT belépési adatait írja be autója navigációs multimédiás egységébe! Ezt követően multimédiás rendszerét hozzá kell rendelnie járműve alvázszámához (VIN).

Bluetooth internet megosztással csatlakoztassa autóját az internethez! Mostantól működőképes az Útvonalküldés funkció.

Autómban nincs navigációs rendszer. Így is használhatom az "Útvonalküldés" funkciót?

Az “Útvonalküldés” funkció csak navigációs rendszerrel együtt működik.

Hogyan működik az "Autótól ajtóig" funkció?

Az “Autótól ajtóig” funkció a MyT alkalmazás nyitóképernyőjén jelenik meg, abban az esetben, ha nem tud megállni a navigációs rendszerben megadott úticél közelében.

Hogya működik az "Inkognitó"mód?

Az “Inkognitó mód” a MyT alkalmazás “Beállítások” oldalán elérhető. Ezt Ön kapcsolhatja ki vagy be. Ha bekapcsolja az “Inkognitó mód”-ot, azzal letiltja a GPS funkciót, így a rendszer nem képes nyomon követni járműve helyzetét.

Mi a teendőm, ha eladom a Toyotámat?

Járművét törölje a MyT fiókból! Ne törölje fiókját! Ha a jövőben Toyota gépkocsit vásárol, azt hozzáadhatja a fiókhoz. Ne felejtse el tájékoztatni az autó új tulajdonosát arról, hogy a jármű MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokkal rendelkezik! Az új tulajdonos nem fogja látni az Ön útvonaladatait.

Hogyan kapcsolhatom ki a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokat?

Ha átmenetileg szeretné felfüggeszteni a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokat, kapcsolja be az “Inkognitó mód”-ot, ezzel letiltja a GPS funkciót.

Ha véglegesen törölni szeretné a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokat, a MyT alkalmazásban kattintson a “Fogaskerék” ikonra! Itt válassza a “Beállítások” menüpontot, majd az “Autó” fület! Innen véglegesen deaktiválhatja a MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatásokat.

Mi történik, ha törlom autóm alvázszámát (VIN) a MyT fiókból? Nem lesznek elérhetőek a csatlakoztatott szolgáltatások?

A MyT alkalmazás csatlakoztatott szolgáltatások deaktiválódnak, ha járműve alvázszámát (VIN) eltávolítja felhasználói fiókjából.

Kaphatok információt például üzemanyagszintról vagy az autó zárak állapotáról?

Bizonyos szolgáltatások még nem elérhetőek, ám folyamatosan azon dolgozunk, hogy új csatlakoztatott szolgáltatásokkal bővítsük a MyT alkalmazást. Rendszeresen frissítjük az alkalmazást, így ügyeljen arra, hogy alkalmazása mindig naprakész legyen! Ennek a legegyszerűbb módja, ha beállítja az automatikus frissítést.

MyT  Navigációs Multimédia

Mi az a Myt Navigációs Multimédia, és mit kínál?

A MyT Multimédia számos online navigációs szolgáltatást tartalmaz, amelyek hasznos valós idejű tájékoztatással szolgálnak, a forgalom információktól a traffipax riasztásokig.

Ezen funkciók igénybe vételéhez internet-kapcsolatra van szükség. Autóját csatlakoztassa mobil készülékéhez (WiFi vagy Bluetooth internet megosztással) vagy egy tetszőleges WiFi hálózathoz!

A legtöbb új gyártású, eredeti Toyota navigációval rendelkező gépkocsihoz három éven át érvényes, ingyenes navigációs térképfrissítés, valamint számos további szolgáltatás jár:

• Valós idejű forgalomi információk
• Cyclops traffipax információs rendszer
• Google Utcakép (ahol elérhető)
• Hasznos és érdekes helyek (POI)
• Üzemanyag árak
• Parkolási infó
• Időjárás előrejelzés

További tájékoztatást talál az online navigációs csatlakoztatott szolgáltatások aktiválására és használatára vonatkozó úmutatókban.

A legfrissebb MyT Multimédia okostelefon integrációt is kínál. Ennek segítségével iOS vagy Android rendszerű okostelefonját autójához csatlakoztathatja. Kedvenc alkalmazásait – mint pl. Spotify, Whatsapp, Audible, Google Térképek vagy Waze – biztonságosan használhatja menet közben, azokat a Siri vagy az OK Google hangvezérlésen keresztül is kezelheti.

Egyes további modellekben (Yaris és AYGO felszereltségi szinttől/megrendelt opcióktól függően, valamint az új Supra*) az Apple CarPlay és az Android Auto funkciók szintén elérhetők.
* Csak Apple CarPlay elérhetőség

Miért van szükség internet-csatlakozásra az online navigációs csatlakoztatott szolgáltatások igénybevételéhez? Miben tér el a hagyományos navigációs funkcióktól?

A beépített navigációs rendszerek a GPS műholdaktól kapnak adatokat. A MyT Multimédia szolgáltatásnak online kapcsolatra van szüksége ahhoz, hogy megkapja a Valós idejű forgalomi információs, Cyclops, Google Utcakép (ahol elérhető), időjárás, üzemanyag és parkolási, valamint online POI (hasznos és érdekes helyek) funkciók igénybe vételéhez szükséges adatokat.

Mely modellekben érhető el a MyT Navigációs Multimédia rendszer?

A jelenleg kapható összes Toyota modellben elérhető valamilyen online navigációs szolgáltatást. Az AYGO és a Supra egyedi csatlakoztatott szolgáltatások csomaggal rendelkeznek.

Az okostelefon integráció a következő modelleken érhető el: a jelenlegi AYGO generáció egyes felszereltségi szintjei, a jelenlegi Yaris generáció egyes felszereltségi szintjei, az új Supra (csak Apple CarPlay), valamint a 2019 októberétől gyártott új C-HR, 2019 novembertől gyártott új Corolla 5 ajtós és Touring Sport, 2019 decembertől gyártott Corolla 4 ajtós, a 2020 februártól gyártott RAV4 és 2020 áprilistől gyártott Prius modellek. Az okostelefon integrációról részletes információt kaphat márkakereskedőjétől!

Mennyibe kerül a Myt Multimédia Navigáció online szolgáltatások használata?

A MyT Multimédia navigációs online szolgáltatások az első három évben ingyen igénybe vehetők. Ezt követően előfizetés vásárolható. A funkciók használatához internet kapcsolat szükséges, aminek lehetnek további forgalmi költségei.Térkép Frissítés csomagunk az összes térképfrissítést, valamint az azokhoz kapcsolódó online szolgáltatásokat tartalmazza. Előfizetés a Toyota online áruházában vásárolható. Az aktuális árakat megtalálja az e-Store online áruházban.

Mi történik, miután lejár a 3 éves ingyenes MyT Multimédia előfizetésem. Kapok értesítést?

A három éves ingyenes időszak lejárta előtt 30 nappal figyelmeztető üzenet jelenik meg autója fedélzeti multimédiás rendszerének képernyőjén.
A Térkép Frissítés csomag az e-Store online áruházban újítható meg egy vagy három éves időtartamra. A Szolgáltatási csomag egy, kettő vagy három évre újítható meg. Az árakat megtalálja az e-Store online áruházban.

MI az az e-Store és hol találom?

Az e-Store elérhető a fedélzeti multimédia rendszerből vagy az Én Toyotám portálon keresztül.
Az Én Toyotám portálról hozzáférhető e-Store online áruházban megvásárolhatók a MyT Multimédia rendszer által kínált szolgáltatások. Az aktív előfizetések állapotát is ellenőrizheti az e-Store áruházban. Az e-Store-ban a “Fizetési előzmények” menüpont alatt tekintheti meg aktív előfizetéseit, valamint ezek érvényességi időtartamát.

Amennyiben az e-Store alkalmazást autója fedélzeti multimédiás rendszeréből nyitja meg, a portálon korábban megvásárolt szolgáltatásokat töltheti le. Az e-Store eléréséhez nyomja meg a “Menu” gombot a fedélzeti multimédia egységen, válassza az “Alkalmazások” opciót, majd az “Incar” lehetőséget!

Hogyan vásárolhatok a MyT Multimédia felületen szolgáltatást?

Az Én Toyotám ügyfélportálon keresztül vásárolhat szolgáltatásokat. A már meglévő szolgáltatások áttekintéséhez kattintson a “Fizetési előzmények” opcióra!

Használt Toyotát vásároltam. Az autóban már aktiv a Myt Multimédia online csatlakoztatott szolgáltatások. Újra kell aktiválnom ezeket?

A szolgáltatásokat akár azonnal használhatja. A navigációs online csatlakoztatott szolgáltatások engedélyezéséhez nincs más dolga, mint Bluetooth internet megosztással biztosítani az online kapcsolatot telefonjával. Mégis azt javasoljuk, hogy írja be MyT / Én Toyotám felhasználói adatait, és a multimédia rendszert rendelje hozzá saját felhasználói fiókjához! Ezt követően szabadon vásárolhat szolgáltatásokat vagy Térkép frissítés előfizetést a portálról, illetve használhatja a MyT alkalmazás “Útvonalküldés” funkcióját.

Hogya hozhatok létre MyT Multimédia felhasználói fiókot?

A MyT alkalmazás és az Én Toyotám portál ugyanazt a felhasználói fiókot használja. Ha Önnek még nincs fiókja, javasoljuk, hogy töltse le az alkalmazást, és hozzon létre egy fiókot.
Fiókot a multimédiás rendszeren keresztül is létrehozhat (a felhasználási feltételeket 14 napon belül el kell fogadnia az Én Toyotám portál felületén).

Hogyan aktiválhatom a Myt Multimédia online csatlakoztatott szolgáltatásokat?

A funkció az autó multimédiás rendszeréből aktiválható. Ne feledje: az autónak internetes kapcsolattal kell rendelkeznie (Bluetooth vagy WiFi internet megosztáson keresztül, vagy akár az otthoni wifi hálózaton keresztül, ha elérhető), mivel a MyT Multimédia szolgáltatások internet alapúak.
A navigációs online csatlakoztatott szolgáltatásokra érvényes három éves, ingyenes előfizetés az első csatlakozást követően lép életbe. Ha nem követi ezeket a lépéseket, nem fogja tudni igénybe venni a szolgáltatásokat.

Hogyan tudom WIFI internet megosztással csatlakoztatni az autót?

A WiFi internet megosztás nem az összes új Toyota modellben működik, de Bluettooth-szal az összes új modellnél megosztható az internet.

A multimédia rendszeren nyomja meg a ‘Setup’ gombot, majd válassza a ‘WiFi’, és végül a ‘WiFi bekapcsolása’ opciót! Válassza ki a hálózatot, írja be a jelszót, és nyomja meg az ‘OK’-t! Sikeres csatlakozás esetén megjelenik az üzenet, amely tájékoztatja arról, hogy a navigációs rendszer kapcsolódott a hotspot-hoz.
Alább részletes útmutatást talál:

Hogyan tudom Bluetooth internet megosztással csatlakozatni az autót?

A multimédia rendszeren nyomja meg a ‘Setup’ gombot! Itt kattintson a “Bluetooth” menüpontra, majd a lépéseket követve hozza létre a hálózati kapcsolatot! Ezt követően okostelefonján engedélyezze a Bluetooth internet megosztást! Alább részletes útmutatást talál:

Hogyan működik az Apple CarPlay és az Android Auto?

Az Apple CarPlay aktiválásához csatlakoztassa iOS készülékét a fedélzeti USB aljzathoz! A fedélzeti multimédia egységen nyomja meg a “Menü” gombot, majd válassza a “Car Play” opciót!

Az Android Auto aktiválásához, – ha az nincs előre telepítve -, először le kell töltenie az Android Auto alkalmazást telefonjára. Ezt követően csatlakoztassa Android készülékét a fedélzeti USB aljzathoz! A fedélzeti multimédia egységen nyomja meg a “Menu” gombot, majd válassza az “Android Auto” opciót!

Használhatom az autóban a Goggle Térképek, Waze, vagy Spotify alkalmazást?

Igen, ha előtte okostelefonján keresztül online kapcsolatot alakít ki. Emellett vezetékes kapcsolatot kell létrehoznia az autó és az okostelefon között. Android rendszerű telefonok nagy része esetén az Android Auto alkalmazást is telepítenie kell telefonján. Ezt követően a kívánt alkalmazások elérhetők a fedélzeti multmédia képernyő “Android Auto/Apple Car Play” menüjéből.

A 2019 októbertől gyártott új C-HR, 2019 novembertől gyártott új Corolla 5 ajtós és Touring Sport, 2019 decembertől gyártott Corolla 4 ajtós, a 2020 februártól gyártott RAV4 és 2020 áprilistől gyártott Prius modellek, a jelenlegi Yaris (bizonyos felszereltségi szintek) és AYGO (bizonyos felszereltségi szintek) és a Supra (csak Apple Car Play) kínálnak okostelefon integrációt. Ez a 2020 májusi állapot, a járművek köre folyamatosan bővül. Az okostelefon integrációról részletes információt kaphat márkakereskedőjétől!

Hogyan aktiválhatom az "Útvonalküldés" funkciót a MyT alkalmazásban?

Az “Útvonalküldés” funkció lehetővé teszi, hogy mobiltelefonján előre megkeresse az úti célt és az útvonalat, majd azokat autójára továbbítsa, így előre felkészüljön az utazásra. A funkció olyan, fedélzeti navigációs rendszerrel felszerelt gépkocsiban használható, amelyet hozzárendelt személyes MyT felhasználói fiókjához.

A funkció aktiválásához autóját hozzá kell rendelnie MyT fiókjához.

Ezt kétféleképpen teheti meg :

• Aktiválja a Bluetooth vagy WiFi internet megosztást, majd az autó fedélzeti multimédiás rendszerén nyomja meg a “Setup” gombot! Válassza az “Online” fület, ott a “Toyota online” opciót, és lépjen a “Meglévő felhasználói fiók” menüpontra! Adja meg MyT belépési adatait! Ezután be kell lépnie a MyT alkalmazásba v az Én Toyotám portálra. Ott egy “Új eszköz azonosítót találtunk” üzenet fogadja. Erősítse meg, hogy az eszköz melyik autóhoz tartozik.
• Az “Útvonalküldés” funkció aktiválása közvetlenül a MyT alkalmazásból is kezdeményezhető. Ehhez lépjen be az alkalmazásba, válassza a “Fogaskerék” ikont, utána a “Beállítások” menüpontot, majd az “Autó” fülön kattintson a “Multimédiás eszköz regisztrálása” lehetőségre! Kövesse az alkalmazásban megjelenő útmutatás! Figyelem: a párosítási folyamat bizonyos lépéseihez be kell ülni az autóba!

Hogyan frissíthetek szoftvert és térképeket? Esetleg ez automatikusan történik?

A legújabb MM19-es multimédia rendszerek már képesek a vezeték nélküli térképfrissítésre. Ezen modellek esetében ezt az e-Store online áruházban kell aktiválni.
Ezen kívül manuálisan is frissítheti rendszerét. Ehhez töltse le a frissítéseket az Én Toyotám portál e-Store áruházából, másolja át a fájlokat egy pendrive-ra, és azt helyezze be a fedélzeti USB csatlakozóba!

Mi az útvonaltervezés legjobb módja?

Útvonal tervezéséhez használhatja a MyT alkalmazásban található “Útvonalküldés” funkciót! Először nyissa meg a “Szolgáltatások” fület, válassza az “Útvonalküldés” opciót! Kattintson az ‘Hova tart?’ lehetőségre, és írja be a címet! Szükség esetén a végső úticél mellett akár kilenc köztes állomást is megadhat; ehhez kattintson a ‘+’ gombra! Ha végzett, kattintson az “Útvonalküldés” opcióra!

Miután beült autójába, ellenőrizze, hogy rendelkezik-e aktív internet kapcsolattal. Ennek az a legegyszerűbb módja, ha Bluetooth-szal megosztja az internetet okostelefonjával. Amint autója csatlakozott az internetre, letöltheti az útvonalat. A Multimédia egységben a “Kedvenc úticélok” menüpont alatt megtalálja az előre megtervezett utazást.

Az új RAV4, az új Corolla, az új Camry és az új C-HR esetében az útvonal a “Kedvencek” menüpont alatt érhető el. További információk elérhetők az “Útvonalküldés funkció használata” és “Az autóra küldött útvonalak megkeresése” című útmutatókban.

Mikor veszi kezdetét a MyT Multimédia szolgáltatásra vonatkozó 3 éves ingyenes előfizetés?

A három ingyenes év akkor veszi kezdetét, amikor MyT ügyféladatait beírja a fedélzeti multimédia egységbe.

Hogyan ellenőrizhetem, hogy mikor jár le a Térkép frissítés, illetve a MyT Multimédia szolgáltatások előfizetése?

A három éves ingyenes időszak lejárta előtt 30 nappal figyelmeztető üzenet jelenik meg autója fedélzeti multimédiás rendszerének képernyőjén. Az üzenet hetente ismétlődik. A három éves ingyenes időszak vége előtti 15. naptól kezdve az üzenet minden nap megjelenik. Miután lejárt a három éves ingyenes időszak, az alkalmazás megnyitásakor minden alkalommal üzenet jelenik meg.

Érdeklődés

A csillaggal jelölt mezőket kérjük, feltétlen töltse ki!






Hozzájárulok, hogy a Toyota Sakura Kft. és a Toyota Central Europe Sp z.o.o. számomra a Toyota termékekről és szolgáltatásokról tájékoztatókat és ajánlatokat küldjön.